Тематика: Салонный менеджмент Тип: Интенсив Форма: Офлайн
Стоимость: бесплатно
Тренінг призначений для керівників, адміністраторів і фахівців індустрії краси, які мають безпосередній контакт з клієнтом.
Програма тренінгу:
1. Основні скрипти сервісного обслуговування клієнтів.
2. Послуга як товар. Особисте спілкування. Психологічні методи продажів.
3. Вироблення навичок презентації послуг з практикою
• Як продати клієнтові додаткову послугу або товар
• Як ефективно продати дорогу процедуру
5. Побудова сервісу в салоні. Вплив фахівців на сервіс. Чому клієнт йде?
6. Презентація себе як професіонала. Взаємореклама та взаємоспрямованість.
7. Ефективна взаємодія з проблемними клієнтами.
• Категорії клієнтів і специфіка їх обслуговування. Способи впливу на клієнтів.
• Етика ділового спілкування з клієнтами.
• Робота з запереченнями.
8. Методи утримання клієнта.
9. Способи збільшення продажів товарів і послуг за участю фахівця
• Методи збільшення середнього чека салону
• способи збільшення числа постійних клієнтів
• Гачки залучення нових клієнтів
Спікер
Ольга Хайновська, керівник DUSO-КОНСАЛТИНГ, консультант з бізнес-планування та салонному менеджменту.
Автор книг «Успішний бізнес в красі», «Як підвищити прибутковість салону», «Скрипти, чек листи і бізнес процеси в салоні краси»
Тривалість навчання - 1 день Час навчання: з 10.00 - 17.00
Вартість - 2900 грн
Всі учасники тренінгу отримують робочі матеріали, що дозволяє максимально сконцентруватися на здобутті знань під час курсу.
10:00 - 13:00, 14:00 - 17:00
м. Львів вулиця Миколи Коперника, 18а, Отель Джем
Або по тел: 0672690148, 0676562588